Obzirom da i sama volim čitati postove ovog tipa, odlučila sam napisati jedan i predstaviti vam svoje favorite prethodnog mjeseca. 

Sada kada se osvrnem na preparate koje sam kupovala i koristila u mjesecu junu, primjećujem da je veliki broj Balea proizoda. Razlog tome je veoma jasan: volim voćne mirise, a njihovi ljetni "Limited edition" gelovi za tuširanje i losioni za tijelo mirišu fantastično. 

Naravno, pored toga, ima još mnogo kvalitetnih proizvoda čija je cijena više nego pritupačna, pa da počnemo...




1. Prvo bih počela sa najneočekivanijom promjenom za mene: puderom! Već nekoliko godina koristim Bourjois Flower perfection tekući puder, a koji god da sam u međuvremenu kupovala (koliko god bio skup ili jeftin) mom licu nije odgovarao... DO SADA! Manhattan je nedavno predstavio svoj novi tekući puder "Endless perfection make up 24h". Čitala sam mnoge recenzije ovog pudera, sa bezbrojnim riječima hvale i odlučila ga kupiti, Košta manje od 20 KM ( 10 €), a iznimno je kvalitetan. Nisam sigurna da može trajati 24 sata, ali za neko prosječno vrijeme svakodnevnog nošenja pudera, ovaj je postojan. Imam mješovitu kožu lica, tako da primjećujem da hydra serum radi svoj posao, te mi se koža ne isušuje. Za potpunu prekrivenost dovoljan je jedan sloj. 

Za nanošenje pudera, već otprilike oko godinu dana koristim se četkama. Moj favorit je ova Artdeco četka za tekući puder, i mislim da savršeno obavlja svoj posao, te čini da bilo koji puder izgleda prirodno na licu.  


2. Catrice mat bronzer je nešto što koristim već mjesecima, ali obzirom da sam jedan u junu potošila, te već kupila novi, odlučila sam ga staviti na svoju listu favorita. Odličan je za tzv. prirodnu preplanulost, donekle i konturisanje lica, jer nema sjaja. Koristim ga u nijansi 020 deep bronze, i ono što je meni najbitnije: nije narandžast!


3.Balea piling za čišćenje lica sa mirisom maline! Pa ovo miriše kao da se zaista umivate prirodnim sokom od maline! Također jedan od proizvoda koje sam kupila zbog preporuka na beauty blogovima, i zbog njega sam se spremna odreći svih ostalih preparata za čišćenje lica koje sam ikada koristila. A koristila sam ih mnogo! Odlično čisti i ne iritira kožu, te se može koristiti svakodnevno. Ja ga koristim ujutru za umivanje i navečer za čišćenje lica i primjećujem veliki napredak, obzirom da godinama imam problematičnu kožu. Ako neko još uvijek nije probao ovaj proizvod, ne zna šta propušta!


4. Essence PureSkin anti-spot moisturizer je također jedan od proizvoda koje sam potrošila prošlog mjeseca, a koristila ih svakodnevno. Nakon što sam počela koristiti ovu kremu za lice, prestala sam kupovati bilo koju drugu. Koristim je ujutru nakon umivanja, potom kao noćnu kremu, a ono što me najviše iznenadilo - odlična je kao podloga za puder. Nanesem je na lice prije šminkanja, sačekam minutu - dvije da djeluje, i imam odličnu bazu! Sve preporuke!


5.Balea gel za tuširanje "Cabana Dream" sa mirisom breskve i marakuje. Iskreno, ako ta marakuja miriše kao ovaj gel, ja sam njen najveći fan! 


6. Balea losion za tijelo (malina i limunska trava), nakon nanošenja kožu čini izuzetnom mekom, a miris mu je (ništa čudno) fantastičan! Kad god sam ga koristila, komplimenti za miris nisu izostajali, obzirom da je postojan!


7. Balea losion za tijelo Golden Shine, sa zlatnim šljokicama. Odmah ću reći da ovaj losion nije po svačijem ukusu, obzirom na šljokice, ali po meni, za neku večernju varijantu ljeti nije loš. Meni se njegov sjaj sviđa, a mirisom (po stoti put) sam oduševljena. 


8. Mliječno - bijeli lak za nokte je moj apsolutni favorit juna, a mislim da će biti i za cijelo ljeto! Ovo su tri nijanse koje sam ja koristila (na slikama se vidi da sam ih gotovo i potrošila). cijena svakog je od 2 do 3 KM (do 1.5 €), a meni su odlični. Flormar lak u nijansi 227 je onaj koji se meni najviše svidio, mada mu je jedina mana tanka četkica. Miss Sporty (4246) je odličan za one koji su ljubitelji blago roze nijanse. Obzirom da mu je mana sporo sušenje, nisam ga mnogo koristila. I na kraju Eveline: lak koji se nevjerovatno brzo suši, velika četkica i odlična nijansa.  Treba mnogo slojeva kako bi se dobila željena nijansa, što i nije neka velika mana, obzirom na brzinu sušenja. 


9. Sada nešto što nije kozmetika, ali je odlična stvar za orgnizam. Teekanne zeleni čaj sa okusom brusnice i maline. Obzirom da ja zeleni čaj ne šećerim, nije bilo najprijatnije iskustvo piti ga, pa je otkriće ovog ukusa bio pun pogodak! Sada vidim da je malina u junu preovladavala... 


10. I za kraj, knjiga! Imam periode kada ne čitam apsolutno ništa, a imam i one kada svakih nekoliko dana kupujem neku knjigu. U junu sam pročitala nekih 6 knjiga, a Ljubav u doba kokaina mi je prijateljica dala da pročitam i ja je preporučujem svima! Simonida Milojković je napisala knjigu koju ćete pročitati u jednom dahu, koja će vam prikazati stvarnost ljudi koji konzumiraju drogu, a ono najbitnije: neće vas ostaviti nimalo ravnodušnima!



Da li ste nešto od ovih proizvoda vi koristili i kakvi su vaši utisci?