This is kind of outfit that is easy to transform from day to night. First, look at the skirt! This is one of a statement pieces which is easily worn for many occasions. I wore it for daily walk around city, paired with basic white shirt and denim vest. Black city bag and black flats, so that's it! You can turn this into outfit for the night by adding one statement necklace and replacing vest for white or navy blue blazer.  
_______________________________________________________

Ovo je jedna od onih odjevnih kombinacija koja se lako transformiše od dnevne do one za noćni izlazak. Kao prvo, pogledajte ovu suknju! Jako brzo mi je postala omiljeni odjevni predmet u ormaru, a prednost joj je što se može kombinovati uz mnošto drugih, nešto jednostavnijih stvari. Ja sam je obukla za dnevnu šetnju i kombinovala je sa običnom bijelom majicom, preko koje sam nosila svijetli teksas prsluk. Crna torba, crne sandale i pun pogodak! Kako dobiti večernju kombinaciju? Ja je zamišljam sa velikom i upečatljivom ogrlicom u boji srebra, te zamjenom prsluka za bijeli ili tamno-plavi sako. 















Skirt: Orsay || Shirt: Caliope || Vest: Terranova || Bag: Six || Sandals: Retro
Photos by: A.A. Beba