Since I started posting Fashion & Trends column, I was thinking of Outfit Of The Day post. This summer outfit seems like good way to start, because of jumpsuit trend in last couple of years. Comparing to all of them we can find in stores, this colorful one is best choice for me. When we should wear colors but now? 
I decided to go with as simple sandals as could, and these earrings in gold. 
Do not forget sunglasses! Aviator and green glasses seemd like good choice for this outfit. 
________________________________________________

Još od same ideje Fashion & Trends kolumne, na pameti mi je post dnevne odjevne  kombinacije.  Kombinezon mi se učinio kad dobar odjevni komad za započeti tradiciju ovakvih postova, obzirom na njegovu popularnost u posljednjih nekoliko godina. Pored raznih, koje možemo pronaći u radnjama, ja sam odabrala ovaj šareni, jer kada je bolje vrijeme za nošenje različitih boja, nego ljeto? 
Odlučila sam se za jednostavne, crne sandale, a od nakita, tu su samo halke u zlatnoj boji.
Naravno, ne smijemo zaboraviti sunčane naočale! Aviator sa zalenim staklima, po meni, odlično pristaju!












|| Photos by: A.A. Beba ||